Big brother

Nu ligger jag i sängen med en ny friend, denna gång Sofia. Skönt att jag har fått mina slappdagar hemma, men ändå kommer vännerna förbi och umgås med mig. Perfekt.
Nu börjar big brother, för dom här avsnitten har man ju aldrig sätt förut. 
Eller alldeles för många gånger. Tare hur ni vill!

Imorgon ska det solas, sen ska vi till Söder för att fira snygg Angelica som fyller 18 :) Svinkul skare bli. Sen vidare till Larssa för party. Imorgon blire rhodosfylla - om man får säga så för någon annan än Karlsson (lagom tjocka karlsson).



Jag är så glad för alla fina människor jag har runt omkring mig, utan er skulle jag aldrig klara av det här.


Lagom tjocka Karlsson.
(nyfiken som ett svin.. kommer simmande med min madrass och tjuvlyssnar)
Garvar bara jag tänker på det. *ler*


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0