Godnatt

Jag har hittat min söndagssyssla, BIO. Hur schysst är det inte att avsluta helgen med en riktigt bra rulle på bio?
Beck var jättebra. Gunvald var ju one of a kind som vanligt, så fruktansvärt het. Profil-Hjälten!
Åt god middag och fick med mig ett linne hem, basplagg är bra.

Jonna, du e för go. Tragiskt att du ska behöva sitta på waynes och tänka på mig och dränka sorgerna med latte. Får ta och styra upp så jag finns på plats nästa gång istället.

Nu ska jag sova, skola 10.05 imorgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: tessaaaan

du jag o jonna filmkväll med mys!!! när?!?!?!

2009-08-31 @ 16:00:13
Postat av: jennifer

aha vad bra! för du behöver ju linnen

2009-08-31 @ 16:29:58
Postat av: rebbis

tessan: Det är frågan, snart tycker jag?! Nästa helg kanske?! :D eller något. Vi måste fan planera det där. Saknar er mina töser :)



jennifer: hahahah, du e så jävla sjuk i huvudet.

2009-08-31 @ 18:01:44
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: tesssan

Jaaaa, men när jag pratar med jonna så tar jag upp det så återkommer jag till dig snygging!!

2009-09-02 @ 10:34:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0