Fina sommar

Svårt att förstå att "sommaren 2009" redan är över. Kan tiden verkligen gå såhär snabbt? Många som sitter och jämnför förra sommaren med denna. Lätt att det blir så.. Och visst var förra sommaren underbar, det kan ju ingen ta ifrån oss. Men den var så annorlunda. På många sätt. Mycket delande meningar om vad folk tycker om denna sommar. Men jag har haft en fruktansvärt bra sommar. Tagit vara på sommartiderna som jag lovat mig själv och göra. För sommartiderna är bäst utan tvekan. Aldrig ska jag längta till den där "mysiga" goose jackan igen. Och nej, jag gör faktiskt inte det. Mysiga sommarkvällar,eller helgalna kvällar på rhodos slår alla vinterkvällar alla dagar i veckan. Visst kan man tänka på när snön ligger tjock och man sitter inne och myser. MEN, tänk när klockan är 3, du är på väg hem från skolan , det är slask och du ska hem och plugga.. Finns fan inte på världskartan.
Sommartider, fina sommartider.
Dock har vi en väldigt bra höst och vinter framför oss. Nu börjas det om från början, från start, från noll.

Även sommaren 2009 kommer bli ett minne för livet.
Tack alla som varit en del av den.

Det här som är grejen med blogg. Man kan titta tillbaka, minnas sommartiderna, skratta åt hur man själv har skrivit & le åt alla saker man annars inte skulle minnas lika väl.

Kommentarer
Postat av: j

du har så rätt my love!



självklart kan du nå mig till sjöss. Dock kan det vara svårt att nå mig då jag knegar den mesta delen. Men varannan dag är jag i stockholm 13.00. Så har mobilen i närheten så kan jag ringa dig. Men ringer dig även imorgon innan jag beger mig. åker vid halv tre. så har inte jag ringt dig, så ring mig!!!!

2009-08-17 @ 00:52:15
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0