"Marken under oss rasade"

Idag var en något tröttare skoldag. Efter skolan mötte jag upp Sofia innan vi åkte till första dagen på jobbet. Gick bra. Han ville att jag skulle jobba imorgon också, sen skulle vi sätta oss och gå igenom ett schema för mig. Så det känns jättebra! Även om man jag faktiskt är helt slut nu. Men så är det väl att jobba, välkommen till arbetslivet lixom.

Eftersom att jag ska jobba imorgon också så sover jag hos Sofia ikväll. Ska upp och kolla innebandy & affärer innan jobbet.

Vi har precis suttit och läst lite bloggar, dom där bloggarna som berör som jag pratade om. Det skär inuti mig när jag läser, och Sofia fällde tårar.. Så mycket känslor.
Aldrig kommer det att finnas svar eller några förklaringar. Jag och min mamma pratade om här om dagen hur jag tog sorgen det första året, jag pratade aldrig någonsin om det. Jag klarade inte av att höra ordet pappa. Då rasade hela min värld.

Dags och sova, efter jobbet ska jag sova hela natten lång imorgon. Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nu reb :)

2009-08-22 @ 23:47:11
Postat av: Jennifer

Söt Rebecca! Jag är glad att jag fick ta del av din pappa och allt det som hade hänt. När du berättade det förra sommaren!

Saknar dig Bex<3

2009-08-23 @ 22:02:49
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Söt Rebecca!

Glad att jag fick ta del av allt det om din pappa förra sommaren.

Jag saknar dig Bex<3

2009-08-23 @ 22:07:08
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0