Skaffa Kusse

Jobbade utan Sofia igår, hon har tyvärr gått och blivit sjuk. Men det gick jättebra för min del. Dock är fredagar en lönehelg ingenting att hurra för, som en fotbollsmatch i motion.
Somnade gott igår.

På vägen hem stod jag med två random grabbar och surra (frågan är hur detta gick till), varav en tydligen är min kusin. För det ville han, han ville bli min kusin. 
Och jag menar, kusiner kan man väl inte få för många av. Så där gick vi till hans polare och låtsades vara kusiner.
Obs att det var i nyktert tillstånd på väg hem från jobbet helt slut.
Satt och skrattade för mig själv på vägen hem.

och jonna - jag kom hem med ett nytt nummer igår igen ;) En kollega på jobbet ville byta nummer för att kunna fixa in mig på krogen på helgerna, dock är det svenska språket inte hundra procentigt så namnet på min mobil blev aöad. Ungefär så han gav beskrivningen ;) Han ringde mig direkt efter jobbet, och jag skratta så jag grät.

Kommentarer
Postat av: j

hahahahahahahahahhahaha!! OTIPPAT REBECCA. FUCKING JÄVLA OTIPPAT! :D Jag saaaaaaaaaaknar dig dummis :( :( :(

2009-08-29 @ 18:54:08
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0