Andra advent.

Ligger i andreas rum, halvsover framför skärmen. Provjobbade som sagt på Waynes igår, gick jättebra så blir mer jobb i veckan. Jessica kom förbi och tog en kaffe och väntade tills vi stängde så gjorde vi sällskap till Robin & Jonna. Hade en jättemysig gårdag. Jonna, jessica och jag spenderade flertal timmar med mycket snack, spel, vin och musik. Hade jättetrevligt!
Man får ut mycket vettigt av att prata med mina fina vänner.
Sen mötte vi upp lite människor vid MP där hela världen var. Fyllekäk stod högst på listan. Men jag lät bli, men jag ska inte känna mig duktig för det, för nu ligger man här o har bakisätit frukost med oboy och hela skiten.

Idag ska jag inte röra mig. Hej


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0