effektiv

Kom till skolan idag, för att ta tag i min spanska. Men med en lärare som är totalt fel í huvudet fick jag inte vara där. Mamma var ungefär lika skogstokig som mig. Men tur att man har förstående mentorer. Så nu är det inte mig det är fel på, utan min lärare.

Ångesten att sitta i skolan till nästa lektion klockan 1 var inte nådig. Men istället har jag suttit i bibloteket sen klockan 10 och gjort klart en massa arbeten som stod på listan. Effektiv skulle jag kalla mig själv idag.
Har inte mycket kvar av mitt sista arbete innan jullovet. Ni ser, jag kan om jag vill som min mamma brukar säga.

Ska fortsätta nu till skolan 1, sen står svenska och samhällskunskap på schemat.

Ps. Underbart jävla väder :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0