Hej lilla illamående och frossa, länge sen!

Igår hann jag och jessica med ett hårt gympass, dusch, dejta jonna och middag på tastys.
Kvällen spenderades med vänner och vin, perfekt med andra ord. Mina vänner är så jävla efterblivna och sjuka allihopa, endast därför jag älskar dom!
Baksmällan idag är helt okej, lagom sådär. Man vet ju att man hade kul igår då lixom.

Jobbade mellan 13-16, Jonna och Robin kom förbi och hejade en sväng. Även mami kom och tog en kaffe. Nu är jag hemma. Jag och Andreas gick lösa på ica och handlade bakis käk.
Belive me, dagen efter får man äta vafan man vill utan ångest.

Ikväll ska jag bara mysa, hej så länge :)

                                                                                                            


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0