minus grader ute

Idag har jag fått värsta julkänslan. Riktigt kallt ute nu på kvällen, kalle fick skrapa rutorna och det var lite kaosartat på ett mysigt sätt, blev julmusik i bilen också. Får ju verkligen inte nog ;) Jag blir bara positivare för varje dag som går, julen är tydligen min grej.
Skoldagen var bra, åkte med emelie och solade efter skolan samt köpte med en sallad. Sen blev det matteplugg och mys i soffan hemma hos henne.
Matten går jättebra så tänker fortsätta såhär till nästa vecka, mycket att tacka min fina vän för.
Såg en snutt av julkalendern. Men fick inget grepp om det, julkalender är mysfaktor men inte när dom inte kan leva upp till mottot som varit tidigare år. Skärpning!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0