Nysnäshamn, värmdö..... Vart fan ligger botkyrka?

Dålig update i helgen, men denna helg har jag bara njutit av ledigheten. Inte en droppe i blodet och ändå haft otroligt roligt. Då är det en lyckad helg. I fredags hade jag mys med emelie och jennifer, sen kom även Kalle och gjorde oss sällskap. Vi hade en sån där kväll när magen vek sig av skratt konstant. Gjorde så sjuka grejer som bara vi skulle göra.
Älskvärt.

Igår kollade jag och emelie skinkcupen i viksjöhallen ett tag, sen plockade vi upp Robban i barkarby för att försöka ta oss till borkyrka och överrska Kalle på hans hockeymatch.
Vilket gick................
Åt helvete.
Vi åkte halv 2, matchen började 3 och vi var framme vid halv 6 tror jag? Vi lyckades komma till värmdö, nynäshamn påväg mot västerhaninge. När vi gett upp och tänkte röra oss hemåt, tar vi närmaste väg mot stockholm för att komma hem. Ja då står det helt JÄVLA PLÖTSLIGT en skylt med Tumba & Botkyrka. Precis dit vi skulle. Ja då jävlar passade det. Efter flera timmars yrande.
Men vi skulle till halljäveln. Så dit kom vi, när läkaren och planen var tom.
Men love hettsen när vi yrar omkring och läser skyltar och skriker. Idag skrattar vi åt det!

På kvällen blev det middag och mys, paret och tredje hjulet (jag) men jag gillare :)








Kommentarer
Postat av: J

haha. fan vad dåliga ni är :D

2009-12-13 @ 12:35:36
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0