Skola, solning, gym, prommis.

Fixade provet imorse, hoppas jag. Efter skolan blev det en solning och sen ett hårt pass på gymmet med jessica :) Skönt att hon fick dit mig. Mina powerwalks ute hade tagit över, men dags att lägga dem på hyllan ett tag, börjar bli ruggigt kallt. Så flyttar in på gymmet igen!
Surrade en del med tränaren där medans vi var på rullbandet, givande faktiskt. Ställde alla mina puckade frågor om viktnedgång och träning. Fick en del vettiga svar faktiskt. Även om han inte höll med mig om mina kilon som ska bort. Men killar förstår ju inte riktigt. Men nu blir det hårdträning! Jävligt trevlig kille det där :)

Tog en prommis hem från gymmet också. Nu ska jag lägga mig i soffan och le för att jag inte har något mer plugg denna vecka.

Life will smile for you!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0