you look like a star

Hunnit promenera en timme, tränat på motionscykeln samt gjort lite övning. Var dock ingen bra idé känner jag nu, med tanke på min jobbiga huvudvärk och min onda hals. Blir varm dricka och mys resten av kvällen.
Känner mig så lugn över skolan just nu, känner att stressen börjar avta.
Mami kom precis hem, fick en fin julstjärna på fot som jag ska ha i mitt rum samt 5 böcker om sorg och saknad som hon fått låna på jobbet till mig. Jag läser ut dem så fort för jag fastnar så för dom. Så nu har jag någonting att läsa igen.
Jag tycker julen är så kärleksfull och mysig.



Nu ska den bara flyttas in till rummet. Julstjärnor är fina

Kommentarer
Postat av: viola

haha min pappa kom hem med en likadan idag fast ljus! lite roligt sammanträffande :D

2009-12-02 @ 23:03:27
URL: http://vajola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0