"du är sjuk sjuk sjuk"

Sitter och surrar lite med Larssa och Myggan på msn. Väntar på lite käk.
Berättade lite om gårdagens bravader för myggan, och fick till svars. Du är sjuk sjuk sjuk. Vad sysslar du med egentligen. Vadå, brännmärken över handen, lyckades fixa ett till på armen inatt. Skitsnyggt är det! Och vaknar upp och kollar under foten som värker där man har en glasbit. Ja, vad sysslar man med egentligen?
Lisa, jag tänkte ha en vit helg nästa. Vågar man uttala sig om det?

Mamma kom in vid halv 3 tiden och tyckte jag skulle vakna till lite så jag kan sova ikväll. Kanske klokt.
3 v till sportlov. Låt tiden gå snabbt. Har en hel del saker som ska köpas också. Ska ta tag i allt lite senare under dagen.
Kvällen igår var trevlig iallafall. Glad att jag tog mig hem. Tack Robbie och Jonna.

Tyckte jag smög som fan igår. Men hade härjat som ett svin tydligen.
Pratade med bror min i telefon någon timme igår också. Det var ett tag sen. Var jävligt kul faktiskt, snackade om allt och ingenting. Jag hade lite svårt att få orning på meningarna där, men han skrattade bara. Bästa bror.

Hitta bara skitbilder på mat typ. Våra goda middagar i veckan. Jonna kommer med bilderna sen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0