Ekonomiskt kris kalas

Ska försöka ta mig samman och berätta om min underbara dag.
Var som sagt hos frisören och bestämde mig tillslut för att prova på brunt. Jag visste ju att jag förr eller senare skulle göra det. Klippningen är jag väldigt nöjd med och håret är väldigt fräscht.
Men det där med att vara brunett.
Det är nog inte jag.
Vet att det tar lite tid och vänja sig, men jag känner att nä.
Alltid lär man sig något.
Min mamma e nog rätt less. - "Att du aldrig lär dig"
Men nu har jag lärt mig någonting. Brunett - aldrig igen.
Fick snacka med Bobby och spana in Linda Rosing som hängde i salongen. Det är väl alltid något
Kändiskåta fan.

Jag trivs så dåligt att jag knappt vill gå ut. Haha
Men imorgon ska jag köpa brunt löshår som jag kan ha under veckan och helgen. Sen nästa vecka ska jag succesivt börja bli blond igen. Kommer nog behöva gå dit minst 2 gånger iallafall.
Ekonomisk kris kan vi nog kalla detta kalas.
Får se om jag ens tar mig ut i helgen, eller om man håller sig inne.

Jobbigt de där. Är ni väldigt osäkra
prova förfan inte att färga brunt!

/ Bruntotten

Kommentarer
Postat av: elinor (the one and only)

haha, tooooold ya! ;) Men det är säkert jätte fint tror jag ändå, klart du inte ska stanna hemma i helgen, du ska ju till mig! wow!

2009-02-10 @ 06:35:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0