happy day

Lovley day.
Har varit en riktigt soft dag, skönt när man kommer till skolan och tar tag i allting igen.
Matten kommer gå suveränt.
Jag är riktigt jävla glad idag.
Blev lite telefonsamtal på promenaden hem, så det gick snabbt och komma hem.
Blev en prommis från spånga till skolan imorse också.

Inatt drömde jag om att vi flyttade till en underbar lägenhet och att brorsan kom hem.
Sen vakna man upp och insåg att det var en dröm.
Jag vill flytta och ha hem dig brorsan!!

Vill även påpeka en annan sak. Jag och jessica somnade vid halv 12 igårkväll.
Jag vaknar och känner hur svintrött jag är och tror att det är dags att gå upp. Kollar på klockan.
02.20
Glädjen är ju obeskrivlig när man vet att man har massa timmars sömn framför sig!
såååååååå jävla skönt.

Ser dock jävligt sliten trött och oglad ut.

Kommentarer
Postat av: josefin k

SNYGG!

2009-02-12 @ 16:27:04
URL: http://allwedoisdance.devote.se
Postat av: Mathilda

looks goood! :)

2009-02-12 @ 21:56:20
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0