hårfärger och allt där till

Nu. Fem år senare gav blogg.se med sig. Gick inte och logga in.
Klockan är 01.40 och jag har fortfarande inte kommit i säng, ett stort samtalsämne som hårfärger och ögonbryn har fått mig att glömma bort tiden totalt. Jonna pratar på lika bra som mig denna kväll.
Blir nog att göra blonda slingor på måndag. Sen kommer jag att färga håret lite senare när jag tar mig modet till det. Ska leta upp en snygg brun färg jag vill ha.
Men ska jag fixa det nu kommer jag stressa ihjäl mig så blir allt väldigt impulsivt och bara pannkaka. Min mamma skulle älska mig om hon läste detta.
Ja ni vet.
Mamma ska inte behöva få lida som hon fick förra gången
en skrikande unge som ville ta livet av sig och tvingade henne och kasta ut 2000 spänn för att jag sen skulle få bli orange i håret.
Nej, denna gång ska det nog vara mera genomtänkt och icke gjort hemma.

Nu ska jag in på sats hemsida och kika om det har några dagliga pass imorgon.
Sen ska jag sova sött. Hoppas halsen ger med sig imorgon.
Godnatt fisches.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0