hit and run

Slapp dag men ändå inte hemmasittande. Vaknade upp hos Larssa.
Knatade ner till stationen och tog den långa bussen till vällingby. Skulle köpt en koft/väst. Men den fanns inte.
Så får bli staden imorgon istället.
Hälsade iallafall på Anton på jobbet. Kollade lite kläder och sancka skit.
Gjorde även han och hans kompis Putte sällskap när de lunchade.
Sen drog jag vidare hemåt.
Nyklarna hade jag såklart glömt hos lisa.
Så satt utanför dörren i 40, morsan vägra svara. Gav sen upp och tog bussen till Emelie.
Värmde mig och hann kolla en film innan mamma kom. Topnotch.

Ska hoppa in i duschen, sen bege mig till lisa.
Ikväll blir det sällskap av en del vänner. Som det ska vara.

Ps. Tack för solen idag. Den gjorde mycket!
Puss



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0