LÄRARMONSTER

Vaknade upp imorse och mådde sämre än någonsin. Låg och kved i hallen, men bestämde mig för att ta mig till skolan trots allt. Endast för det där provet.
Blev varm choklad framför vakna med the voice. Det får en verkligen att vakna till.
Kommer till skolan, träffar min lärare (som jag nämnde tidigare som jag skulle kräkas på). Jag hade glömt att maila sist att jag inte skulle komma. Så duktig som min mor var så mailade hon henne och berättade att jag kommer.
Vilket hon påstår imorse att jag inte hade gjort.
Hon var äckligt otrevlig och bad mig bokstavligt talat att dra.
Morsan lackade ur totalt.
Precis som jag.

Så det blev inget prov. Men krigat mig igenom dagen bra ändå.
Två lektioner kvar.
Ska till jakan för att möta Robin sen. Sen vidare mot stan för att möta Jonna och shoppa litegranna.
Kvällen är oklar.

Sitter just nu i skolan med Josefin. Som sitter och skrikar och skakar på armarna för att bränna lite kalorier.
Jag säger då de. Vad umgås man med för människor.
Fan vad hon pratar. Man har inte en syl i vädret!

Hej Hopp. Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: jossan

haha bara för att jag har fett mycket fett där ju :p hahaha snacka jag mycket? ville bara irritera dig när du skrev i bloggen ju ;)

2009-02-20 @ 16:16:45
URL: http://allwedoisdance.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0