Mer spontana grejer

Att till och med jessica har insett att det krökats för mycket är ett under. Man brukar bli utskälld. Men denna gång håller hon med. Tack för det.
Kommit med förslag om att göra lite andra spontana grejer istället för att kröka. Bio, bowla eller liknande. Var länge sen och det är riktigt kul faktiskt. Så får se om det blir något i den stilen. Folk låter intresserade iallafall.
"Jag ska inte dricka en droppe i helgen"
"Inte jag heller. Men till skillnad från dig brukar jag hålla mitt ord ; )
"Den här gången lovar jag dig. Inte en droppe"

Ungefär så lät min konversation med Emelie precis. Denna gång ska jag lyckas hålla mitt ord.
Det ska lovas så jävla mycket, men gör man inte det så blir det bara mycket snack och liten verkstad. Som det oftast blir iallafall. Nej upp till bevis denna helg!

Imorgon blir det skola iallafall - Första nationella. Ät bajs - Puss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0