OHERREGUD

Oherregud är nog det rätta ordet för kvällen. Strosade runt i kista någon timme innan bion. Hittade present till Sofias syster samt varsin klänning. Bild kommer upp imorgon.
KAP!
Sen blev det som sagt Män som hatar kvinnor 21.00.
Jag tyckte filmen var hur bra som helst.
Jag skrek så folk i bio salongen garvade åt mig. Rädd som få!
Dock skrattade man väl högst också. Sofia satt nog och småskämdes lite över mig ;)
Tur att hon har världens bästa pojkvän och familj som  hämtade oss när det var i traktrna. Jag hade ju självklart lyckats ta med mig mammas garagenyckel där bilen stod.

Nu sitter vi här och dör typ. Ska ner och prova våra kläder strax.
Tack för mig.
Gå och se Män som hatar kvinnor.

Tack Sofia för en jättetrevlig dag och kväll.
PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: Mathilda

svin läbbig ju!

var i v-by :)

Nope, inget vin :( göra ikv?

2009-02-28 @ 13:28:26
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0