OOOHH HAPPY DAY

Musik på högsta volym och en klädhög i sängen. Provar lite inför morgondagens bravader. Vad ska man sätta på sig lixom?  Just nu bryr jag mig knappt. För jag är så jävla glad.
Blev lite samtal denna kväll som var länge sen man fick.
Fick ett samtal från thailand. Matte slog till igen. Den jäveln är ju så jävla sjuk : )
Samt brorsan ringde precis, pratade på i 20 minuter. "Fan vad snabbt tiden går. Så kul var det lixom"
3 April är han tillbaka i sverige igen. Can't wait
Gillar att morsan ska till västerås över helgen. Det gillades bland brudarna.
Så börjas nog här imorgon innan vi drar vidare till Elinor. Perfekt.

Nej, dags och byta tröja tror jag!
Love you my friends

Kommentarer
Postat av: Anonym

du byter INTE hårfärg, okej.......?!? :) get it ;) don´t do it :)<3

2009-02-12 @ 22:08:58
Postat av: j

ooooh happy day !! I LIKE YOU IN BROWN BROOOWNIE. Innan du färgar vill jag se ! så du måste hålla dig till lovet ihihihihihihihhi

2009-02-12 @ 22:45:31
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0