PZ OUT

Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska vara blond eller brunett. Jag och mina i-landsproblem. Svårt faktiskt! Dags för mig att sova snart, har nationella från halv 9 till 10 imorgon i Svenska. Dagen har kommit Matte. Som vi nämnde förut, tänk när jag drar iväg för att göra nationella i skolan och han ligger och steker i thai. Dagen har kommit. Och jag är avis på alla svin som är utomlands. Vill ta mig en sista minuten till LA och hälsa på brorsan NU. Men icke. Han kommer förövrigt hem tidigare än väntat. Mars/April blir det istället. Killen har levt livet lite för bra där borta så pengarna börjar ta slut. Det är jag bara glad över.

Peace out suckers.
Tycker synd om mig själv och alla andra slitna bittra jävlar som är hemma i sverige för tillfället
(eller kanske bara jag som är sliten och bitter)
Höll på att hälla en får för att jag vill att det ska bli sommar så jävla mycket
Aldrig sagt att jag är normal
Hej!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0