Skriv en bok förfan

Jag gillar och skriva böcker. Kan tänka mig att det finns en hel del människor som hoppar över att läsa dessa långa inlägg. Precis som jag gör när jag märker att det är något alldeles för långt inlägg i någon annans blogg, dvs om det inte är någon livsviktig människa som man bara måste få läsa mer om.

Pustar ut för tillfället.. Är helt död.
Boxningspasset var inte att leka med. Jag la mig ner och sa att jag kommer dö, men det sa han att jag fick göra efter passet. Han påstod att ett självmord är skönare än passet. Och det kan jag nog helt klart hålla med om.
Skön kille. Rätt handsome också.
Blir helt klart box varje söndag från och med nu.
Blev bio trots allt efter passet. I taket lyser stjärnona såklart.
En film ni måste se.
Både jag och Emelie grät helt brutalt, och då menar jag B-R-U-T-A-L-T
man blir så ledsen och förstörd samtidigt som man tycker att man själv är helt sjuk, så när filmen var slut satt vi och grät som svin samtidigt som vi skrattade oss hesa.

Man uppskattar allt livet och alla man har omkring sig så mycket mer.

Min mamma får alltid lite extra kärlek efter att jag sätt en sorlig film. Så hon gillar det nog.


Imorgon blir det skridskor på idrottsdagen, utan skidskor.
Samt gym och en tripp till frisören. Jag kanske blir brunett imorgon, blir det katastrof får jag punga ut för att bli blond igen. Eller så fegar jag ur och förblir blondin.
Ingen vet.
Inte ens jag själv.

Vill även tacka lisa för kvällssamtalet. Uppskattat vännen :)
Nu ska jag sova så sjukt gott. Godnatt

och ja, bilder kommer. Ska bara finna tid och rum först.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0