strosat

Skön dag.
Jag och Emelie har strosat runt i stan, tog en lunch på Sandy's och kikade självklart förbi blondinbellas bloppis.
Man var ju tvungen och kika lixom
Sjuka människor som övernattat i trappuppgången hela natten
Var rätt kul att stå och garva åt folk som gick fram till bella och berättade hur nervösa det var
FREAKS

Mötte senare upp Alexandra för att dra och handla på ica. Musiken är på och middagen lagas för fullt
kommer bli en supergod middag.
Blir väl melodifestivalen ikväll tror jag, men jag är allt bra sugen på att ta ett glas vin.
Men jag ska nog sköta mig denna helg nu när man ändå börjat så jävla bra? eller

ha en trevlig kväll people. See you
Bilder kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: j

ett glas vin borde inte skada.. Eller? :D

2009-02-07 @ 19:51:49
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0