Torsdag

Känner mig lika hängig som igår. Missbruka lite tabletter så är man på benen igen.
Skulle blivit en fika med jessica efter hon slutat skolan men har ingen ork till det alls. Kanske kan styra upp någon fika imorgon istället?

Planerna för helgen:
Fredag - Bowling
Lördag - Oklart
Söndag - Boxning och bio med Emelie.

Ringde och beställde tid hos frisören precis. Tänkte göra hos Bobby men bokade tid hos någon annan på hans salong. Ska kolla med mamma vad som passar bäst. Det är inte gratis om man säger så.
Något måste göras iallafall. Såhär kan jag inte se ut!

Nu ska jag hämta min dagliga dos av tabletter. Sen börja städa rummet lite smått
Fanny - sugen på kläder fortfarande?

// Peace and love

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0