underbar lördagmorgon

Somnade gott igår, dock med en jävla halssmärta.
Vaknade runt 12 tiden, legat och myst framför en jättebra film på canal +. Vid din sida.
Berörande och hur bra som helst.
Föräldrarna är skilda och en styrmor försöker få en plats i familjen och gör sitt yttersta. Mamman har väldigt svårt med detta och det blir mycket drama. Mamman får även sen cancer.
Vilket gjorde den mest berörande.
Underbart slapp morgon. Solen skiner titt som tätt och ett samtal med Lisa har jag redan hunnit med.
Hostmedecin, treo, avsvällande och nässpray var förstås prioritet 1.

Ska plugga litegrann och lyssna music.
Låtsas vara frisk idag också. Kör du på samma matti? haha


Jag ger inte upp en vän för att det inte passar någon annan. Jag har fruktansvärt bra vänner, allihopa.

Som jag tänker ge tid. Bara och förstå det.


Puss


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nyduschad, makead o koffinerad.

Klart jag också lever i förnekelse ;)

Blir inget fira med vin ännu.

Tydligen...

2009-02-21 @ 15:56:52
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0