Bakismonster

Glöm det där med att jag har blivit människa igen. Fy jävla fan
Ibland undrar man vad man själv håller på med. Skakat hela dagen och synen min mor fick på lilla rött var kanske inte den bästa. Dags och börja tänka om.
Dock är de ju inte det lättaste när mina vänner redan vill börja om.
Livet

tack vare de fick jag tacka nej till en fikastund med matti. Men jag fick fortsätta vara bakismonster (förjävla passande ord)  vilket resulterade till att jag sovit några timmar nu. Skönt as hell.
Får se om jag orkar röra mig hemifrån ikväll.

Spenderade iallafall kvällen hos j igårkväll. Riktigt trevlig kväll med en konstig blandning av människor tror jag.
Jag gillar Mix sällskap på bussen idag till barkarby, två killar hon inte ens kunde namnet på. Som intagit en sovplats i jessicas hus, Ta för er lixom. Aja, mix var nöjd iallafall ; )


Lyckades med karate igår, det var tanken tror jag. Så vafan gnäller jag om!

nej vad jag vill komma fram till är nog bara en sak, Slitet.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0