blir allt sjukare

Ska försöka sammanfatta mig kort. Helgen har sprungit förbi. I fredags blev det tillslut PG och MP. Var en sjuk med rolig kväll. Jessica träffa sin blivande man. Rosen. (Bild kommer garanterat).
Vet inte om jag får nämna att Adam Tensta hängde på Mp. Rätt sjukt
(förlåt bobbo. antar att jag inte kunde låta bli) eller.
Efter en timmas jävla väntan på nattbussen kom vi tillslut hem. Även hemgången slutade rätt sjukt.
Lördagen spenderades hemma hos jessica i soffan, kollade tv med hennes lillebror och rörde oss inte ur fläcken förns det var dags att ta nya tag. Trots att kroppen tog emot
Duschades och fixades. Mötte tjejerna på fridays och käkade middag och firade mig. Var riktigt kul faktiskt. Länge sen jag skrattat så mycket. Magen krampa. Älskvärt!
Vill även tacka för överaskningen.
Vidare med tåget till Jonny. Över all förväntan. Hade faktiskt riktigt kul.
I winners öppningen tar Mattimon mig på bar järning. Där stod jag med mina två korvar. (Var ju trots allt mitt firande så det fick ätas lite) Försöker förklara bort mig. Fan.
Kul och se dig fullsöta Mathilda.
Avslutade kvällen med Jonna och Bobbo. Somnades rätt snabbt

Idag har det inte gjorts mycket. Slappt häng och lost tittande.
Jessica släppte några bomber som vanligt. Sjuk jävla människa det där.
Tidig sömn ikväll behövs. Ny vecka, nya tag.

Lyckad helg.
Imorgon fyller jag år!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahaha fyfaaan va roligt!



"-är det du som e den där Jessica?"



"- Nä..."



"-Nähä?! vem fan e du då?"



Så jävla otrevlig hah

2009-01-18 @ 18:24:47
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahahaha. Så jävla kul

2009-01-18 @ 19:40:37
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0