Brutalångest

Det blev allt en promenad på morgonen. Hur skönt som helst. Lite smått kallt dock, kan jag erkänna.
Dagen har spenderats hemma, framför oth vilket var förövrigt ett sjukt jävla avsnitt.
Var en sväng på Ica med mamma och handlade. Ska ta tag i mitt katastrof till rum inom kort. Ni vill inte veta hur det ser ut.
Man är ju invalid och kastar allting omkring sig, vad är problemet med att lägga kläderna där det ska vara?
Ett stort problem.

Brutal skolångest. Är jag ensam??
Knappast
Fick en hel del hotfulla kommentarer på msn angående skolan.
"DÖDA MIG, JAG GÅR INTE TILL SKOLAN IMORGON!!!"
"SKJUT MIG SNÄLLA"

Äch vi alla går tillbaka med glädje. ellerhur
Tror morgondagen säger allt, så som dagen blir imorgon, så blir nog resten av halvåret. Skulle jag skolka någon lektion imrogon, då kan jag lika gärna lägga ner för gott.
Men det ska jag inte, jag ska sköta mig fint denna termin..

Larssa lever i en bubbla. Den är rosa. Godnatt

sommartider

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0