Höstlegender

Gårdagens humör var inte att leka med. Ingenting stämde. Dock efter en kväll med systrarna Landin kändes det genast bättre igen. Satt och pratade väldigt länge, uppskattat.
Samt såg en av världens bästa filmer. Höstlegender med Brad Pitt. Det skulle nog bara varit underhållande och spana in mig jessica och sandra under våran stund vi tittade på filmen.
Brad Pitt -finner inga ord.



Kom upp hyffsat enkelt imorse, tog mig 1 minut att gå till skolan. Riktigt skönt.
Efter skolan åkte jag till jakobsberg och mötte Emeline. Varit hemma hos henne hela kvällen, snackat skit och ätit middag där. Mys. Allt för länge sen!
Nu ska jag slappa framför tvn/datorn/böckerna. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Viola

tror jag såg dig på bussen igår från barkarby! :)

2009-01-21 @ 20:57:35
URL: http://vajola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0