Kvällen tog hårt på hjärncellerna

Jaha och nu ska man försöka formulera sina ord trots att man känner sig sjukt efterbliven, kvällen tog hårt på hjärncellerna igår känner jag.
Kvällen började hos Mix med mysig middag, mycket snack dans och musik. Spelades upp en hel del gamla godingar.
Åkte sedan vidare med taxin till Bobbo där vi möttes upp av de närmaste. Allt gick sjukt fort och hur alla andra hann komma till 12 slaget var ett under. Förutom tre gossar som svek. Fan för er :)
Arkoholen flödade om jag ska tala klarspråk. Bil vidare till Emelie där kvällen fortsatte. Jag fick för mig massa sjuka ideer men glad att jag gick till emelie istället för att dra vidare på mer äventyr. Tur det, för när jag kom tillbaka hade jag faktiskt riktigt trevligt.
Sen drog vi vidare trots många om och men till en kille i viksjö, blev inte långvarigt. Avslutade kvällen hos Norling.
Vi satt uppe till 8 tiden och lyssnade massa musik. Sen däckande man sådär lagom skönt på soffan.
Vaknar upp 2 timmar senare av att solen lyser än i ansiktet och känner omöjligheten att somna om när huvudet snurrar och spyan är på väg upp.
Blev någon timmes sömn till iallafall, sen satt jag och Norling uppe hela dagen medans Backlund sov.
Mycket snack och degandes framför vänner.

Sovit från och till hela dagen. Vaknar upp då har även Carne tagit sig dit
de skulle vidare för att köpa käk, men jag åkte med glädje hem till min kära säng. Slitet..
Hoppas jag lyckas somna trots min precisa sömn. Lär inte vara något problem

Försöker fundera på om jag är nöjd med nyårsafton 2008?
Det var inte kvällen i mitt liv om man säger så. Vilket är så sjukt överskattat att folk tror att det ska vara. Men tänker jag efter så hade jag faktiskt en trevlig kväll. Med sjuka händelser. Som vanligt med andra ord. Men ingen speciell kväll.
Sluta gnäll o va glad!

Blev precis avsläppt här hemma. Morsan har en kar på besök - obehagligt.
Nejdå, ska inte överdriva. Kul för dig morsan! Håller mig dock på rummet resten av kvällen. Skönast så :)

GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: j

ja, hur gick dejten för mor din ? vi får styra upp nånting nu innan lovet lidet mot sitt slut !!

2009-01-02 @ 17:03:23
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0