LA

Mår sämre idag. Blir hemma. Jävla skit
Jag borde verkligen gå i skolan. Surrar med brorsan på facebook. 30 grader i LA idag. Svin!!
Berättade att jag mådde dåligt och tänkte stanna hemma.
- "Jag har jätteont i halsen och hostar som ett svin så jag stannar hemma idag."
- "haha gamla vanliga visan.. MEN JAG HAR VISST ONT FATTARU INTE DU ÄR JU DUM I HUVET!"
Någon känner mig rätt väl. För jag har precis haft den konversationen med mamma. Typ skrikit att jag visst har ont. Fattar du inte det??!

"tog cykeln till piren o njöt av en slushy med mangosmak." Någon mer än jag som vill byta liv för en sek. Eller iallafall få befinna sig i ett varmt soligt LA.
Nu ska jag lägga mig och kolla vakna med the voice och äta frukost, kanske slumra en stund.
Puss


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0