lill lördag

Denna vecka har känts ovanligt lång faktiskt. Känns som att det bör vara fredag idag. Dock inte mig emot, trivts rätt bra denna vecka måste jag säga. Fyndvägen har helt klart blivit mitt första hem denna vecka. Mysiga kvällar
Började dagen på gymmet en timme innan jag begav mig till skolan. Skönt och ha det gjort vid skoldagens slut faktiskt. Efter skolan var jag och jessica och handla en liten sväng, nu har vi precis plöjt en film och är redo för en till.
Snart blir det nog dags att läsa Bobbo's filmblogg. Han har förstått det där med att kolla film för länge sen tydligen.

Brände ihjäl mig när vi lagade middag idag. Jessica kastade en jävla korv på stekbanan och det skvätte hur mycket (någonting) som helst, så nu har jag blåsor på hela handen och suttit med handen i ett glas ett antal timmar. Avlider just nu när jag skriver det här. Exakt nu måste jag ta en paus i skrivandet för att stoppa ner fingrarna igen..
vilken känsla. får skriva med en hand istället.

knöt sig rätt bra i magen igår efter att ha sätt ladder 49. uppskatta det du har istället för det du inte har.
bildprov imorgon - för det första vad är det för jävla ämne, för det andra är det oerkligt att ha prov i ämnet.

jessica tycker jag överdriver. men jag tycker synd om mig själv som går omkring snopet med handen i mitt glas. nåja.
helg inom kort. Det gillar vi

Big love to all my people / R

Kommentarer
Postat av: j

jag vet inte, jag vet inte :) Är sugen på att kröka lite lätt. Ska iaf måla robins rum på lördag hihi. själv stumpis?

2009-01-28 @ 20:27:40
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0