living tha dream

Dagarna springer iväg. Skolångesten börjar smyga sig på, men nej fan inte ska jag ha ångest. Det hjälper inte
Sjukt att man lyckades övertalas igår och kvällen slutade sjukt som vanligt. Var bara tjejerna till en början, men avslutades med lite korvar också. Blev ingen lebbfest
Vaknade upp imorse och undra vafan som hände.
Kanske kan du svara på det Emelie - vafan hände? Den där jäveln som gnäller på mig och påstår att jag tror jag är sjuk när jag e bakis. Ja visst fan är det svårt att erkänan för sig själv att man är sådär fruktansvärt jävla bakis.
"Jag tror jag är magsjuk" Ye right ;) Du är nog inte mycket bättre själv min vän.

Jag Larssa Jessica drog hem till jess och kollade film och käkade oss spyfärdiga. Låg och dregglade framför Into the blue, Paul Walker och Jessica Alba - Det är fan inte mänskliga någon av dem.
Mamsen kom och hämtade mig, tog en snabbdusch sen knatade jag till Matte där lite vänner befann sig. Blev tvtittande, en riktig skitrulle. Tog mig en prommis hem

Och här ligger jag. Nedbäddad i min säng, kommer få sova ut imorgon.
Vakna upp och må bra. Wouft

Jessica har tappat livslusten och Lisa har fått tillbaka sin. Jag ligger någonstans där emellan.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag gillare ;)

2009-01-04 @ 18:21:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0