Lyckad kväll, tack Per.

Slitet. Börjar bli en vana.
Efter skolan igår besökte jag solariöarna. Brände mig i hela ansiktet, men det var nice. Man ska va bränd... eller?
Tog en tripp till staden efter, köpte lite vardagsplagg och en sjal. Impulsköp.
Vid 9 tiden kom tjejerna hit, förade på mitt rum innan vi drog oss vidare mot Per.
Hade faktiskt en jävligt rolig kväll igår, lite nya roliga människor. CREDD till Per helt enkelt. Hoppas du hade en bra födelsedag. Lagom onyktert. Smsade lite för en stund sen.
"Haha det har jag minnesluckor ifrån.." Rätta takter.

Det där med efterfest. Att man aldrig lär sig.
Jag hade 10 minuter hem. Istället hoppar jag in i en taxi mot stäket tillsammans med lite folk.
Deckar efter en timme, och blev väckt av Linnea imorse. Bra insiativ att dra hem. Morsan hämtade upp oss på jakan station och skjutsade alla hem.

Det tragiska är att jag igår lovade Nathalie att sova hos mig. Under natten hade jag gett mina nycklar till henne och sagt att jag kommer när hon ville dra hem.
Klart jag glömde bort henne. Tragisk och hemsk människa som jag är.
Så jag smög in i rummet vid 11 tiden idag. Blev en hel del skratt. Kvällen var sjuk igår.

Sovit hela dagen. Nu ska jag springa till bussen.
Filmkväll @ stefan. Snacka om gårdagens bravader.
PUSS

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahahhaha fyfan

2009-01-11 @ 14:29:23
URL: http://besatt.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0