Million Dollar Baby

Följde kroppens ork igårkväll och tog det lugnt. Starkt gjort. Alltför länge sen. Jag och jessica åkte hem till spånga och hade filmmaraton hela natten. Kollade Crossroads, Hipp hipp Hora och Million dollar baby. Det är en upplevelse att se på film med jessica, inom loppet av en vecka har jag sätt 2 av världens bästa filmer.
Som j nämnde, vi startade kvällen med en runk och avslutade med en fet utlösning. = Vilket betyder att man små snyftade lite i början, men bröt ihop i slutet av kvällen.
Vi satt i varsin soffa, jessica sitter lugnt och lite tårar rullar ner från hennes kind hon hör mig i andra soffan som gråter som ett svin. Vi snackar inte några tårar som rullar ner. Utan jag grina som någon nära till mig skulle dött eller liknande.
Känslimässigt freak.
Hur som helst var den grym. Bra filmtips!
"Min älskling, Mitt blod"

Ja, till och med hemma kvällen slutade sjukt. Vi lyckas.
Mamma kom och hämtade mig för någon timme sen. Tog en jakanrunda och hämtade upp mina kläder. Man är rätt bra på att strö allt omkring sig.
Veckans motto är tydligen att hämta cykeln hos Emelie enligt morsan. Kanske dags och göra det.
Nu ska jag dumpa jeansen och kolla oth och plugga lite.

Det var den helgen också då. Denna vecka är det mycket.
Peace


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0