Nöjd

Ligger här i sängen och lyssnar på massa ny musik. Det är söndag
Jag är nöjd. Helgen har varit riktigt bra. Hade väldigt roligt i fredags och en slapp kväll igår. Hyrde en skräckis på blåa huset innan vi tog bussen till stefan. Filmen var bra, men ett väldigt konstigt slut och filmen kändes som typ en halvtimme. Men hade en trevlig kväll iallafall.
Credd till mamma som hämtade mig trots att hon låg och sov.

Blev väckt vid 2 tiden. Suttit och gjort matschema över veckan och skrivit ner vad vi får äta och inte äta.
Imorgon börjas det på riktigt. Var även på ica och inhandlade maten.
Ska laga middag inom kort och kolla en film tror jag.

Emelie - Träna i veckan? Tänkte boka in mig på några pass.

Tack för en bra helg mina vänner.

Kommentarer
Postat av: j

det är bra rebb, I'm with you.

ny diet !

2009-01-12 @ 00:32:47
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0