Otacksamma svin

Låg och pratade i telefon till ca halv 2 inatt.. Skönt att någon ställer upp för mrs lonley 
Tack för det boy.
Tog emot något så fruktansvärt imorse.
Så har jag en jävla horblåsa i munnen också som värker.
Men inte ska man hänga läpp för det, tog mig igenom hela dagen. Gick på varje lektion
Credd.
Jessica kom förbi skolan så åkte vi hem till mig. Tog en nap en timme, jessica sover fortfarande.
Jag åt middag och funderar på att lägga mig snart igen
Sömn. Sömn. Sömn.
 Även kommit på vilken hemsk människa jag är.
En tjej i klassen blev blöt i ögat och börja gråta lite smått på lektionen.
Men jag menar lite för man väl tåla? Läraren frågar henne vad svaret var på fysiklektionen. Hon säger att hon inte vet och blir alldeles nervös. Inget mer med det, jag kunde inte heller direkt svaret på den där frågan.
Läraren frågar någon annan i klassrummet som svarar. Då säger hon, ja men jag visste ju de, det var det jag skulle säga. Jag som är lagom flippat ligger på bänken är trött säger, jaaa men ellerhur och garvar lite smått. Eller något i den stilen. Man ser hur hon biter tag i sina kinder och blir ledsen.
Förlåt, om du tog illa upp. Men finns det något roligare när någon påstår efter att den visste svaret. Dessutom är det inte så jävla synd om henne, Johan köpte en klänning till henne för 350 spänn i julklapp för att vara snäll som inte dög och påstod att hon köpt någonting till honom vilket hon inte hade gjort. Sedan dess har hon ignorerar honom. Svin!! Tur att johan har mig att prata ut med. Han såg rätt nöjd ut.
Men vem är jag att lägga mig i lixom.

Hoppas att det händer någonting kul imorgon, sluta färska people.
BYEE

Kommentarer
Postat av: jossan

haha emo-jessi.. det händer rätt ofta att han fäller några tårar, är det inte läraren så är det natta eller någon annan elak. stackars jessica! haha alltid du lägga dig i deras bekymmer, du och johan har blivit värsta bundisarna nu ;]

2009-01-08 @ 22:29:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0