Skjut mig

Ett skott i huvudet just nu tack. Kläder, vilket jävla problem. Jordens jävla i-landsproblem. Men ändå avlider man när man inte har någonting och sätta på sig, om man avser från alla de där 1000 plaggen man har i rummet. Ingenting passar, allt ser förjävligt ut. Ja jävlar , vad synd det är om mig och alla er andra där ute som inte vet vad ni ska ha på er ikväll. Sucks.

Ska iallafall bege mig till jessica för att sola och sen börja göra iordning oss. Man vet aldrig hur kvällen slutar.
Ska träffa alla mina tjejer till en början ikväll, det är vad som räknas.
Ut och gör gatorna osäkra!!

Ps. Tack Mattimon för det gulliga mms:et jag fick :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

varsågod snygging ;)

2009-01-30 @ 18:55:20
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0