Tired

Helt slut. Kvällen började hos Linnea K och avslutades hemma hos jessica. Somnade in rätt skönt vid sådär 9 tiden imorse. Man får ju inte vara färsk lixom..
Blev en rätt bra kväll igår.
Mamma kom hit och skjutsade oss till Lilla Rött fram och tillbaka. Pasta Carbonara, satt rätt fint.
Däckade i soffan direkt efter och vaknade till nu.
Jessica har precis vaknat till, filmen har varit igång på tvn i några antal timmar, den där jävla låten i början av filmen har spelats 150000 gånger.
Gillar att Jonna smsar innan man ens vaknat till när man precis pjukat och undrar vad som händer ikväll.
Nej, ny dag nya tag som hon säger.
Blir lugnt för min del ikväll, helt klart.
Dags och börja röra sig mot Viksjö tror jag. Mamma har sällskap ikväll, tror jag håller mig borta.
Tack för att det inte är söndag.

Love R

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0