tuff träning

Nu har jag lagt mig ner för dagen och kommar inte röra mig härifrån. Varit en lång och rätt jobbig dag.
Kommer till skolan imorse och berättade för Purre att jag bestämt mig för att bli människa igen.
Fick då till svars : Jo det kom jag också fram till igår, dags nu.
Slitna människor.
Har sagt hejdå till det dåliga vanorna och välkommnat det nya.

Kom inte ifrån skolan förens 16.15 - hyffsat jobbigt. Men nu är den dagen avklarad så jag är nöjd.
Åkte sen till gymmet och körde på en maskin en halvtimme. Grymt bra träning för hela kroppen. Sen kom Emelie, så joinade henne på ariobicsen en timme. Sjukt roligt och jobbigt. Så blev hård träning idag.
Nu är jag helt slut, datorn i knät och Grammis Gala på tv. Björn Gustafsson som programledare, dock har han inte dykt upp än. Ren underhållning.

Blir väldigt tidig sömn ikväll. En dag närmare helgen people
Puss

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0