Vad har 09 att bjuda på

Kolla vädret, snö och solen skiner. Underbart
Precis vaknat.
Gör ont i hela jävla munnen för den feta blåsan jag har fått. Smittare Karlsson.
"bara en liten stund till" fick jag till svars när jag sa åt jessica att gå upp med mig. Får väl ta vara på ensamheten då
Ska få med mig henne på en långpromenad snart hade jag tänkt.
Imorgon drar skolan igång igen - brutalångest.

Jag har varken skrivit någon summering av år 2008 eller nyårslöften för år 2009.
Löfterna tror jag att jag tänker behålla för mig själv, men det är vettiga löften som bör hållas. Med lite vilja så.
Min summering av 2008 blir kort - Ett grymt bra år med sjuka händelser, lärorika stunder. Hunnit varit med om allt och lite till under detta år känns det som.

Tror det blir rätt svårt att slå år 2008. Men varsågod 09 - show me what u've got

00:40


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0