Vår

Sitter här och pustar ut lite. Somnade framför voice. Vaknade av solen
Vilket underbart väder. Man börjar känna sig levande igen när solen skiner. Gav mig ut på en powerwalk en timme, runt backlura. Precis hemkommen.
Smidigt att köra intervaller i mördarbacken innan jag gick in, när jag hostar och är förskyld. Näst intill svimfärdig. Alltid vill jag överprestera mig själv. Det är nu jag ska bli bättre!
Ska göra lite sallad och lägga mig i soffan, måste även se nya one tree hill. Förra avsnittet slutade ju sickness.
Skulle behöva göra lite matte också. MKT NU!

Lyssnar sönder : James Marrison - This boy. Hade paus från den ett tag. Nu nöts den igen!

Ps. Credd till min hjärtevän för det fina smset igår. Värmde gott.

Höstas.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0