Vuxenpoäng

Fan vad duktig jag är. Lagade jättegod middag till mig och mamma. Bestående av sallad kycklingfile och Tzatziki.
Min tanke var att bara städa undan alla kläder på golvet, men fick ett ryck och började rensa i alla lådor, mublera litegrann osv. Så nu är det rent och fint överallt. T o m kläderna är vikta i byrålådorna. Får se hur länge det håller.
Bara tvn som ska sättas upp på väggen framför sängen nu, sen ere klart. Skulle dock vilja inhandla någon tavla och lite annat krimskrams också. Men det är nästa projekt.

Nu ska jag inte göra mycket mer idag. Ta det lugnt och kurera mig litegrann. Blir nog skola imorgon trots allt, Fanny saknar mig redan. Önskelista ska göras nu. Boka bord gör jag imorgon.

Idag har jag gjort nytta.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0