Det regnar här i stockholm idag

Back home från värmdö igen. Hade utan tvekan kunnat stanna veckan ut. 
Var underbart.

Tog sen bussen från slussen till värmdö där jag möttes upp av världens gladaste mamma. Hon kramade om mig och sa att hon såg mig komma gående på håll och vart så otroligt stolt och glad.
"Gud vad fin du är. Så himla glad över att se dig!"
Ska sanningen fram blev jag faktiskt väldigt glad över att träffa henne också. Vi som annars är dom två största psykfallen tillsammans.

Handlade mat och mys tillsammans innan vi åkte till stugan och lagade jättegod middag.
På kvällen låg vi skavfötters i soffan och kollade "Lotta på Liseberg" och Beck. 
Inte varje dag vi spenderar tid med bara varandra. Min mobil hade inga batterier så den fick jag också vara ifrån ett dygn.

Så avslappnande att komma ut till skärgården. No stress lixom.

Tog mig en promenad/springtur imorse innan vi åkte till hamnen och kollade båtar & myste.
Blev en lång resväg hem, med sittande på en buss med regn som öser ner och grym musik i hörlurarna klagar jag faktiskt inte. Tankarna flödade fritt hela vägen.
Mamma tackade för att hon fick låna mig en dag. Tragiskt att hon ska behöva låna mig för att få lite tid med mig.

Jag har världens bästa mamma.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0