Fin gårdag i spöregnet

Mörkar gårdagens inlägg. Men dagsfylla i all ära, står jag klart fast vid. "Råkade bli aprak" skönt att vi ligger på samma nivå mattimon, jag gillar att du säger råkade också. haha : )
Hängde loss hos Robin och Dingo hela dagen igår tillsammans med Sofia. Var förbi en sväng hos jennifer också där dom också börjat lite smått. Observera att klockan nu var ca 2 på dagen.

Vi skulle styra upp en del grejer på kvällen men hann inte hålla oss vid liv längre än till 10.
Hade iallafall väldigt roligt.

Jag och Sofia tog en sväng till outlet i spöregnet nu på förmiddagen och unnade oss Max.
Så jävla värt.
Mina fötter är döda och har skavsår precis överallt.. Poor me.

Nu blire dusch, PUSS!


(vi bjuder nog på de. ser inte helt klar ut på sista bilden tror jag)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0