Gårdagen - jag har väl inget och ha ångest för?

Söndag, det ska nog innebära söndagsångest. Men jag menar varför ska jag ha söndagsångest? Jag har ju bara supit bort min plånbok och förstört min mobil. 
Lovley.
Dock hade jag fruktansvärt roligt igår. Vi vart ett gäng som satte oss på Djurgården, käkade, drack och snackade skit.
Jag jagade tydligen alla gess som sprang omkring.
Klart jag gjorde lixom.
Vidare till Grönalund där det fortsattes att dricka, och träffa massa nya sjuka människor. Ett minne av att jag surra Engelska en bra del av kvällen och kom hem med en hawaii blomma runt halsen.

Hamnade till slut hos lisa och träffa lite andra vänner. Fick tydligen med mig jessicas sis på vägen också, lättövertalad skulle jag vilja säga eller så var jag svinjobbig och tjata sönder henne. Ännu oklart.
De andra drog vidare till fridays om jag inte minns fel, men vart tog ni vägen sen?

vart en lååååååååång promenad hem till systrarna landin vid oklar tid.
Idag mår jag precis som jag förtjänar : )

LYCKAD kväll iallafall.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0