Hej Brev! barfota klockan 6 på morgonen

Hängde på görväln hela gårdagen. Fick en schysst bränna och hade de skönt, även ett glas för välbemående. 
Livsviktigt.
(Ni ser ironin va)

På kvällen åkte jag jennifer filip och david till robban i solna. Där även dogge var. Hänge på balkongen och sanckade skit hela kvällen, sånt man e bra på tydligen.

Jag hade lovat min vän Jennifer att vi skulle ta sista tåget hem, så Filip kollar upp det på sl och ser att sista tåget går 01.21, självklart skulle vi då ta det tåget. Sprang för livet och vi var på stationen innan 21 över. Dock var det ju fel på hor sl som vanligt så nästa tåg gick 5 på morgonen. Bittra och förbannade tog vi oss till Robban igen.
Skulle precis falla in i sömn då jennifer kommer och drar upp mig med sin vidriga ton och tvingar mig och ta det tåget. Så springande för ANDRA gången hann vi nu med tåget.
Blev sen en promenad barfota från jakobsberg till viksjö pga jordens skavsår.

Tror ni vi var bittra? 
Nej, konstigt nog. För jag insåg hur ironiskt och sjukt allting var. Där gick vi 6 på morgonen barfota mitt på vägen och surra på som aldrig förr. Solen hade gått upp igen.

Sommarkvällar. Dom är ju one of a kind.


Don't you wish your girlfriend was a freak like me?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0