hemskt..

Igår spenderade jag hela kvällen hemma hos Karlsson. Vart en väldigt lyckad och rolig kväll.
Fick träffa fina vänner som man inte träffat på ett tag. Riktigt roligt!
Dock blev det en väldigt känslomässig kväll. Fick under middagen veta att Violas mamma gått bort :/ Jag står inte Viola nära, men har pratat med henne lite senaste tiden ang just den hemska sjukdomen som både hennes mamma och min far råkade ut för.
Cancer.
Skitcancer.
Förstör och tar ifrån allt för många liv.
Läste hennes blogg varje dag flera gånger, och kände och känner igen mig av så mycket som hon skriver. Bröt ihop igår och det blev mycket tårar. Livet är så jävla orättvist..
Att veta att fina Viola ska behöva gå igenom den skiten jag inte ens skulle önska min värsta fiende känns fruktansvärt. Sen påminndes jag väldigt mycket om allt som hände pappa.
Det var som en känsla som kom tillbaka, en känsla av att veta hur det är att förlora någon som står en så fruktansvärt nära. Det bästa man har.
Tack vare mina underbara vänner klarade jag av kvällen igår iallafall. Mycket man inte skulle klara utan sina vänner.
Fina, fina människor.

Viola - Mina sms säger allt. Mer behvöer jag inte säga såhär offentligt. För du vet hjärtat.
Må din mamma vila i frid :'/


Kommentarer
Postat av: Viola

tack fina söta underbara du.. :( <3

2009-07-12 @ 23:04:17
URL: http://vajola.blogg.se/
Postat av: lisa

veronica har det bättre nu, ingen smärta. den här hemska sjukdomen förstör för så många. man önskar inte ens sin värsta fiende en sån här smärta, sorg och orättvisa. :(

2009-07-13 @ 09:46:25
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0