Trött..

Hemma i min sköna säng. Har svinont i huvudet och ska sova inom kort.
Haft en väldigt slapp och skön dag. Strosat runt med Emeliek och Emelie A i kista samt hunnit luncha och handla massa skit på ica vid stinsen.
Åt mysig middag som Emelie lagade med henne och Kalle. Alex kom förbi och hejade en sväng också.

Nu har jag allt innan jag drar. 
Fick med mig en vit bikiniöverdel samt en vit bh. Livsviktigt och nödvändigt som allt annat jag lägger pengar på (?)

Träffade snyggMathilda en snabbis också. Brunt as som precis är hemkommen från Rhodos! Skönt att hon har styrt upp mina vakter där borta. Perfekt.


Puss på er : )


Hur lyckades jag få till den där fräscha frisyren? 
Jag och älsklings sofy.

Kommentarer
Postat av: MELL

Hihi ja fast vi delar på dom :) Lovely!

2009-07-20 @ 23:01:44
URL: http://mgif.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha jag har kirrat allt! ;)

2009-07-21 @ 15:38:40
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0